ELEKTRIČNI elektro izvenkrmni motor za čoln VIAMAREsport 65Lbs, 666W, 12V, 1700kg

Priporočamo
-41%

ELEKTRIČNI elektro izvenkrmni motor za čoln VIAMAREsport 65Lbs, 666W, 12V, 1700kg

Masa: 12 kg

189,00  z DDV

Razpoložljivost: Ni na zalogi Kategorija: , ,
  • Opis

Opis

NOVI MODEL VIAMAREsport v OMEJENIH KOLIČINAH – pričetek prodaje MAJ 2024 (nov dizajn, nizka cena, brez konkurence!)

NIZKA SPLETNA CENA in BREZPLAČNA DOSTAVA. Smo med prvimi v EU, ki smo začeli s prodajo električnih izvenkrmnih motorjev leta 2014 in za nami je že več kot 1000 prodanih izdelkov. Garantirana tradicija in kakovost.

OPOZORILO – na trgu je vse več motorjev drugih znamk, ki so lahko ugodnejši. Vendar vedite, da že kvaliteta med istimi modeli odstopa. Zaradi ustreznih tovarniških nastavitev parametrov, so naši izdelki prvovrstne kakovosti. In to je tisto, kar nas razlikuje od drugih trgovcev. Za zahtevneše kupce. Količina je omejena.

Motor je mogoče upravljati z akumulatorsko baterijo napetosti 12V, priporočljiva je ciklična 60-120Ah. V pičlih 2 minutah ga pripravite, povežete z akumulatorjem in že plujete.

Dodatno: Uredimo ciklične akumulatorje in varnostne škatle za navtiko, solarne energetske sisteme, avto-dome, druga električna vozila.

 

Specifikacije izvenkrmnega motorja:

ELEKTRIČNI elektro izvenkrmni motor za čoln VIAMAREsport 65Lbs, 666W, 12V, 1700kg (primeren za sladko, kot tudi slano vodo)

– Moč 666Wh, napetost 12V, ~do 2000 obratov/min, glasnost samo 50dB, polovico lažji kot primerljiv bencinski izvenkrmni motor 2 KM
– BELA barva preprečuje dodatno segrevanje ohišja zaradi sonca, manj vidne so kapljice slane vode
– Statični potisk 30kg=65lbs, za plovila do mase 1700 kg
– 5 hitrosti naprej in + 2 hitrosti nazaj
– smerni nastavljiv naklon
– Nastavljiva upravljalna ročica
– Enostavni za namestitev in uporabo
– Varna in enostavna uporaba
– Posebna elisa proti zapletanju trave
– Vrtljiva ročica pogona
– Nastavljiva višina pogona
– Trpežna konstrukcija
– Okolju prijazen
– Izjemna in tiha moč
– Trim nastavljiva višina
– Shift Twist
– Vrtljiva os
– Kompozitna osovina: da
– Propeler proti nabiranju trave: da
– Nepogrešljiv za ribiče, vožnja po marini, do bližnjih plaž,…
– Uporaba na jezerih, rekah ali morju
– dimenzija paketa: 104 x 55 x 17cm

Primer, IZRAČUN PORABE AKUMULATORJA: vzamemo cikličen akumulator 12V 100Ah. Ta akumulator ima shranjeno energijo, ki omogoča porabo 1.200 Wh (12V x 100Ah). Podatek v opisu akumulatorja 100Ah kaže število ciklov pri 50% praznitvi. To pomeni, da lahko uporabimo le 50% razpoložljive akumulatorske energije. Namesto 1.200 Wh moramo pri izračunu upoštevati le 600 Wh.

IZRAČUN – Koliko časa bi se lahko vozili z električnim izvenkrmnim motorjem do izpraznitve akumulatorja 100 Ah ?

  • Izvenkrmni motor moči 55 Lbs, 636 W – 12V (1x akumulator 12V): Pri polni moči bi se s 100Ah 12V akumulatorjem vozili  1h. In če predpostavimo plovno hitrost 10 km/h, boste v 1h naredili 10 km brez emisij toplogrednih plinov (0 CO2). Ker se nihče stalno ne vozi (razen pri uporabi kot pomožni motor za plovilo), temveč je cilj poiskati skrite kotičke, počivati, uživati, se kopati, loviti ribe, je realen povprečen čas spraznitve 3-5h, kar zadostuje dnevni porabi. Prav tako večino polnjenj opravite na Jadranu in drugih letoviščih – strošek elektrike 0eur je že vključen v najem hiše, apartmaja, hotela, kampa,…,  kar pomeni hitrejšo vračljivo investicijo 🙂

Kakšen akumulator izbrati ? Ali se lahko uporablja avtomobilski akumulator pri električnih izvenkrmnih motorjih ? Seveda se lahko, SAMO hitro bo uničen! Ni problem v tem, da je avtomobilski, problem je v zgradbi akumulatorja ! Za električne izvenkrmne motorje uporabljamo CIKLIČNE akumulatorje. Avtomobilski akumulator ni ciklični akumulator. Akumulator za avto je namenjen vžigu motorja, kar zahteva le velik zagonski tok in se pri tem izprazne le do max. 8% ! Ciklični akumulatorji so namenjeni uporabi, kjer so stalne, ponavljajoče se globoke praznitve – pri električnem izvenkrmnem motorju do 60%. Ciklični akumulator je lahko akumulator s tekočim elektrolitom, LiFePo4 Li-ion, AGM ali GEL akumulator. V bistvu ni toliko pomembno kakšno osnovo ima ciklični akumulator (dobimo tudi AGM in GEL akumulatorje z majhnim številom ciklov, 400 ali manj ) – ceno cikličnega akumulatorja oblikuje predvsem število predvidenih ciklov ( polnjenje/praznjenje) – priporočamo akumulator z vsaj 500-800 cikli (LiFePo4 Li-ion nudi kar 5000 ciklov in več).

Akumulator za električni motor na čolnu mora biti ciklični. Torej takšne vrste, da bo zdržal globoke praznitve zaradi praznjenj, ko bo napajal elektromotor. Navaden avtomobilski akumulator je sicer cenejši, vendar bo njegova življenjska doba le kratka. Kupci se navadno odločajo za akumulatorje s kapaciteto od 60Ah in 120Ah. Predlagamo naslednje akumulatorje. Pravilo, da je treba izpraznjen akumulator takoj po uporabi napolniti, je znano in ga je treba dosledno upoštevati. Akumulator je treba v času, ko ni v uporabi, občasno polniti, ali pa pustiti povezenega z avtomatskim polnilcem. Akumulator se namreč samo prazni in čez zimo se lahko izprazni do takšne mere, da se mu bo močno zmanjšala življenjska doba.

Za tiha jezera in reke izberite električni motor – ni druge možnosti, da poženete svoje manjše plovilo.
Te enostavni 12V modeli so zelo lahki ter hitri, ob vsem tem pa je pa je namestitev tako enostavna da ga lahko namestite na katerikoli manjši čoln. Prijazna ročica za upravljanje z kontrolo hitrosti je enostavna za vsakega uporabnika saj je nastavljiva po višini. To so kot rečeno zelo kompaktni in zanesljivi modeli s kompozitno pogonsko osovino, ki je nastavljiva.
Vsi ti modeli so standardno opremljeni z specialnimi propelerji proti zapletanju rastlinja ter nudijo močan potisk čolna.

NAVODILA/UPUTSTVA – električni izvenkrmni motor by Parsun.si

 

Generic selectors
Samo točno ujemanje
Išči po imenu
Išči po vsebini
Post Type Selectors