ELEKTRIČNI-ELEKTRO IZVENKRMNI MOTOR za čoln 120Lbs, Viamare 1470W-24V (3600kg)

Priporočamo
-37%

ELEKTRIČNI-ELEKTRO IZVENKRMNI MOTOR za čoln 120Lbs, Viamare 1470W-24V (3600kg)

Masa: 13 kg

666,00  z DDV

  • Opis

Opis

 

Promocijski izdelek VIAMAREsport .Vrhunska izdelava, izbrani materiali, omejena količina!

NIZKA SPLETNA CENA in BREZPLAČNA DOSTAVA. Smo med prvimi v EU, ki smo začeli s prodajo električnih izvenkrmnih motorjev leta 2014 in za nami je že več kot 1000 prodanih izdelkov. Garantirana tradicija in kakovost.

OPOZORILO – na trgu je vse več motorjev drugih znamk, ki so lahko ugodnejši. Vendar vedite, da že kvaliteta med istimi modeli odstopa. Zaradi ustreznih tovarniških nastavitev parametrov, so naši izdelki prvovrstne kakovosti. In to je tisto, kar nas razlikuje od drugih trgovcev – znamo in zmoremo. Za bolj zahtevne kupce. Količina je omejena.

Motor je mogoče upravljati z akumulatorsko baterijo napetosti 2x12V=24V. V pičlih 2 minutah ga pripravite, povežete z akumulatorjem in že plujete.

Dodatno: Uredimo ciklične akumulatorje in varnostne škatle za akumuatorje – baterije za navtiko, solarne energetske sisteme, avto-dome, električna vozila.

 

Specifikacije izvenkrmnega motorja:

– Moč 1470W, max. napetost 24V (primerjava moči na grobo: kot 5KM bencinski model, a za polovico lažji – le 13kg!)
– novo: BREZKRTAČNI ELEKTRO MOTOR (brez vzdrževanja krtačk, neverjeten 85% izkoristek!)

– Motor primeren za sladko, kot tudi slano vodo.

– Statični potisk 120Lbs, za plovila do mase 3600 kg
– LED indikator baterije
– večsmerni nastavljiv naklon
– Nastavljiva upravljalna ročica
– Enostavni za namestitev in uporabo
– Varna in enostavna uporaba
– Posebna elisa proti zapletanju rastlinja
– Vrtljiva ročica pogona
– Nastavljiva višina pogona
– Trpežna konstrukcija
– Okolju prijazen
– Izjemna in tiha moč
– Trim nastavljiva višina
– Shift Twist
– Vrtljiva os
– Kompozitna osovina: da, ALU:da
– Propeler proti nabiranju trave: da
– Nepogrešljiv tudi za ribiče
– Uporaba na jezerih, rekah ali morju
– dimenzija paketa: 133x53x18 cm

Primer, IZRAČUN PORABE AKUMULATORJA: vzamemo cikličen akumulator 12V 100Ah. Ta akumulator ima shranjeno energijo, ki omogoča porabo 1.200 Wh (12V x 100Ah). Podatek v opisu akumulatorja 100Ah kaže število ciklov pri 50% praznitvi. To pomeni, da lahko uporabimo le 50% razpoložljive akumulatorske energije. Namesto 1.200 Wh moramo pri izračunu upoštevati le 600 Wh.

IZRAČUN – Koliko časa bi se lahko vozili z električnim izvenkrmnim motorjem do izpraznitve akumulatorja 100 Ah ?

  • Izvenkrmni motor moči 120 Lbs, 1470 W, 24V (2x akumulator 12V, zaporedna vezava: plus na minus): 100Ah akumulator ima celotne shranjene energije 1200W/h (12v x 100Ah =1200W/h). Če bi 1470W vozili s polnim gasom 1 uro, bi porabili 1470W/h (1470W x 1h = 1470W/h). Če bi akumulatorja praznili »v poden«, bi motor pri polni moči deloval približno 1,5 ure.  Ker akumulatorja ne smemo prazniti do konca, se lahko čoln pri polni moči vozi približno 1 uro. In če predpostavimo plovno hitrost 17 km/h, boste v 1h naredili 17 km brez emisij toplogrednih plinov (0 CO2). Ker se nihče stalno ne vozi (razen pri uporabi kot pomožni motor za plovilo), temveč je cilj poiskati skrite kotičke, počivati, uživati, se kopati, je realen povprečen čas spraznitve 3-5h, kar zadostuje dnevni porabi. Prav tako večina polnjenj opravite na Jadranu in drugih letoviščih (najem hiše, apartmajev, hoteli, campi,…),  kar pomeni hitrejšo vračljivo investicijo 🙂

Če so akumulatorji vezani zaporedno (+ na – in – na +), se napetost (V) sešteva, kapaciteta sklopa (A) pa ostaja enaka. Če se akumulatorji vežejo vzporedno (+ na + in – na -), pa se kapaciteta in zagonska moč (A) vezanih akumulatorjev sešteva, napetost (V) sklopa pa ostaja enako. Pri zaporedni vezavi (24V) potrebujete samo eno vez, ki jo vežete iz plusa enega akumulatorja na minus drugega. Pri vzporedni vezavi pa potrebuje 2 vezi.

Kakšen akumulator izbrati ? Ali se lahko uporablja avtomobilski akumulator pri električnih izvenkrmnih motorjih ? Seveda se lahko, SAMO hitro bo uničen! Ni problem v tem, da je avtomobilski, problem je v zgradbi akumulatorja ! Za električne izvenkrmne motorje uporabljamo CIKLIČNE akumulatorje. Avtomobilski akumulator ni ciklični akumulator. Akumulator za avto je namenjen vžigu motorja, kar zahteva le velik zagonski tok in se pri tem izprazne le do max. 8% ! Ciklični akumulatorji so namenjeni uporabi, kjer so stalne, ponavljajoče se globoke praznitve – pri električnem izvenkrmnem motorju do 60%. Ciklični akumulator je lahko akumulator s tekočim elektrolitom, Li-ion, AGM ali GEL akumulator. V bistvu ni toliko pomembno kakšno osnovo ima ciklični akumulator (dobimo tudi AGM in GEL akumulaturje z majnhim številom ciklov, 400 ali manj ) – ceno cikličnega akumulatorja oblikuje predvsem število predvidenih ciklov ( polnjenje/praznjenje) – priporočamo akumulator z vsaj 500-800 cikli.

Akumulator za električni motor na čolnu mora biti ciklični. Torej takšne vrste, da bo zdržal globoke praznitve zaradi praznjenj, ko bo napajal elektromotor. Navaden avtomobilski akumulator je sicer cenejši, vendar bo njegova življenjska doba le kratka. Kupci se navadno odločajo za akumulatorje s kapaciteto od 75Ah in 120Ah. Predlagamo naslednje akumulatorje. Pravilo, da je treba izpraznjen akumulator takoj po uporabi napolniti, je znano in ga je treba dosledno upoštevati. Akumulator je treba v času, ko ni v uporabi, občasno polniti, ali pa pustiti povezenega z avtomatskim polnilcem. Akumulator se namreč samo prazni in čez zimo se lahko izprazni do takšne mere, da se mu bo močno zmanjšala življenjska doba.

Za tiha jezera in reke izberite električni motor – ni druge možnosti, da poženete svoje manjše plovilo.
Te enostavni 12V modeli so zelo lahki ter hitri, ob vsem tem pa je pa je namestitev tako enostavna da ga lahko namestite na katerikoli manjši čoln. Prijazna ročica za upravljanje z kontrolo hitrosti je enostavna za vsakega uporabnika saj je nastavljiva po višini. To so kot rečeno zelo kompaktni in zanesljivi modeli z svojim parmanentnim magnetni motorjem in kompozitno pogonsko osovino, ki je nastavljiva po višini .
Vsi ti modeli so standardno opremljeni z specialnimi propelerji proti zapletanju rastlinja ter ponujajo maksimalen potisk čolna.

POVEZOVANJE AKUMULATORJEV V BATERIJSKI SKLOP

Akumulatorje povezujemo med seboj v baterijski sklop če želimo doseči večjo kapaciteto ali višjo napetost. Pri tem moramo pazite zlasti na naslednja pravila:

– med seboj povezujamo le akumulatorje istega tipa, enake tehnologije in istega proizvajalca
– akumulatorji morajo biti enako stari
– akumulatorji morajo imeti enako napetost
– povezave med akumulatorji morajo biti iz enakega materiala, imeti enak presek, ter morajo biti enako dolge
– negativni in pozitivni pol, se vedno vleče iz prvega in zadnjega akumulatorja v baterijskem sklopu

Neupoštevanje naštetih pravil povzroči skrajšanje življenjske dobe akumulatorjev. Osnovni vzrok okvar je, različna notranja upornost akumulatorjev, ki so med seboj povezani, zato se akumulatorji neenakomerno praznijo oz. polnijo.
Povezovanje starih in novih akumulatorjev ni priporočljivo, saj bodo stari akumulatorji skrajšali življenjsko dobo novim. V akumulatorskem sklopu je treba vedno zamenjati vse akumulatorje, ne le tistega, ki je oslabel ali je v okvari.

Če so akumulatorji vezani zaporedno (+ na – in – na +), se napetost sešteva, kapaciteta sklopa pa ostaja enaka.
Če se akumulatorji vežejo vzporedno (+ na + in – na -), pa se kapaciteta in zagonska moč vezanih akumulatorjev sešteva, napetost sklopa pa ostaja enaka.

Možna pa je seveda tudi kombinacija zaporednih in vzporednih povezav.

Povezovanje akumulatorjev je še posebno pomembno pri stacionarnih aplikacijah, kjer so potrebne večje kapacitete ali pa kjer je napetost sistema npr. 12V, 24V. Povezovanje akumulatorjev se pogosto uporablja tudi v navtiki in v solarnih sistemih.

NAVODILA/UPUTSTVA – električni izvenkrmni motor by Parsun.si

 

 

VIDEO ELECTRIC OUTBOARD TROLLING MOTOR Viamare 120Lbs, 1470W-24V (3600kg)

Generic selectors
Samo točno ujemanje
Išči po imenu
Išči po vsebini
Post Type Selectors