Pogoji poslovanja in Pravno obvestilo

zahtevaj racun   Opomba: v primeru priporočene pošiljke kupec prejme račun v paketu/na mail.

 

PREČIŠČENO BESEDILO ZVPOT - prosimo, upoštevajte navedeno na povezavah ( osveženo): 

  • https://zakonodaja.com/zakon/zvpot
  • https://www.zps.si/index.php/svetovanje-in-zakonodaja/zakonodaja-in-pravila/448-zakon-o-varstvu-potronikov
  • http://www.ti.gov.si/si/delovna_podrocja/rekreacijska_plovila/
  • ZVPOT: 37.c. , 43.č., 43.b. , b43.d., ...
 PLAČILNI POGOJI

V spletni trgovini Parsun.si omogočamo naslednje načine plačila: 
1. Ob prevzemu z gotovino na našem naslovu (glej DOSTAVA - velja za artikle težje od 50kg)
V kolikor boste prevzem vršili osebno na našem naslovu, se najavite vsaj 1 dan v naprej prek kontaktnega obrazca (glej KONTAKT). Celotni stroški osebnega prevzema so navedeni v rubriki dostava oz. v košarici, ki vas vodi skozi naročilo.
2.Plačilo po predračunu z dostavo po pošti (glej DOSTAVA - velja za PODJETJA)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati prek predračuna, ste to pravkar označili na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. Preverili bomo kako hitro dobavljivo je naročeno blago in vam karseda hitro poslali ponudbo s katero se boste sklicevali pri plačilu (prek KLIKA ali drugih e-bank, na banki...). Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago odpremili prek partnerske dostavne službe na vaš naslov. Lahko pa nam še prej pošljete potrdilo o plačilu in tako omogočite prednostno obravnavo vašega naročila in hitro dostavo. Ne priporočamo vam, da izvedete plačilo po ponudbi že takoj po prejetju informativnega pregleda nakupa, saj ne moremo zagotoviti, da bomo plačano blago lahko dobavili v željenem roku. Počakajte na naš kontakt, kjer vam bomo poslali točne informacije o stanju zaloge blaga in roku dobave. Celotni stroški in informativni roki dostave so navedeni v rubriki dostava, pri prodajnem artiklu oz. v košarici, ki vas vodi skozi vaše naročilo.
3. Plačilo po povzetju (glej DOSTAVA - velja za FIZIČNE OSEBE)
V primeru, da želite vaše naročilo plačati doma po povzetju, ste to pravkar označili na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v v spletni košarici. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino ali z bančno kartico, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov (račun ste dan prej že prejeli na vaš email, ki ste ga vpisali pri naročilu). Celotni stroški dostave so navedeni v rubriki dostava oz. v košarici, ki vas vodi skozi vaše naročilo.
4. Plačilo PayPal (dodaten strošek + 9%) za kupce v Sloveniji ne vršimo, zato vam omogočamo ugodno in varno plačilo po povzetju z gotovino ali bančno kartico.
 
CENA IN DOBAVNI ROK
Vse cene v spletni trgovini Parsun.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen, če je drugače posebej navedeno. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo v takem primeru po svojih najboljših močeh skušal kupcu zagotoviti nižjo ceno, oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč. Dobavni rok se lahko v času od oddaje naročila do pričetka obdelave naročila tudi spremeni, o čemer vas bomo seveda takoj obvestili.
 
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so lahko simbolične ali ne zagotavljajo lastnosti izdelka in lahko sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.
 
VARSTVO OSEBNI PODATKOV
Zavezujemo se k varovanju vseh osebnih podatkov. Podatki, katere ste navedli pri registraciji, ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot pošiljanje naročenega blaga, predračunov, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki registriranih uporabnikov ne bodo v nobenem primeru predani tretji osebi.
 
VRAČILO BLAGA in ODSTOP OD POGODBE
Možnost vračila blaga je namenjena temu, da artikel lahko odprete in pregledate, če vam ustreza. Če pa so bila vaša pričakovanja napačna, lahko odstopite od nakupa (opomba- količine naših artiklov so omejene). Kdaj ste upravičeni do vračila blaga:
  • bodite previdni pri odpiranju embalaže in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen (prim. čoln lahko potipate, pregledate, ne smete pa ga napihniti, saj ne gre več v embalažo, zato ni več primeren za nadaljno uporabo)
  • če je embalaža nova, nepoškodovana in vsebinsko v nespremenjeni količin - ne trgajte vrečk, ne napihujte čolna!
  • če je predmet originalno zapakiran in neuporabljen – čoln/kajak/tuba NE NAPIHUJTE, saj ne gre več v embalažo, smatra se kot rabljen/uničen in za dalje ni več predmet prodaje - na silo ga ne stiskajte v embalažo in bodite pozorni na vesla, ki lahko razrežejo čoln
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine – bodite previdni, sicer ni vračila blaga! (nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku!)
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila in dna, vgradne praske...) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji. Ne vgrajujte opreme, dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam!
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, pogodbe, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo), zato za morebitne pisne napake na naši spletni strani ne odgovarjamo.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Artikli, ki se vračajo morajo biti popolnoma nerabljeni, nepoškodovani, čisti in v originalni embalaži z vsemi dodatki, ki so bili priloženi. Najkasneje v petnajstih dneh po vračilu nerabljenih in originalno zapakiranih artiklov vrnemo kupnino. Pošiljke v povratku se obvezno pošiljajo po isti poti, to je po hitri pošti GLS, pri čemer pa se pošiljka ne sme obremeniti z nikakršno odkupno vrednostjo. Takšne pošiljke z odkupninami v povratku ne sprejemamo.
 
REKLAMACIJA
Blago lahko reklamirate, če nima lastnosti, ki so opisane v ponudbi v naši spletni trgovini, če smo vam poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoče od vašega naročila. Blago lahko reklamirate v 8 dneh od nakupa in zahtevate takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel. V primeru reklamacije poštne stroške krijemo mi, vendar nas morate o tem predhodno obvestiti, mi pa bomo poskrbeli, da bo kurir prišel na vaš dom in prevzel blago. Drugačno vračilo na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
 
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V koliko kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku poštnih storitev. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s ponudnikom poštnih storitev bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
 
GARANCIJA
Garancija je 12 mesecev, če ni drugače navedeno. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu. Garancija praviloma ne velja za potrošni material, itd. Garancijo se uveljavlja z original računom in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. Garancija preneha veljati pri:

* neupoštevanju navodil za uporabo,
* popravilih, ki jih je opravila nepooblaščena oseba,
* vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
* malomarnega ravnanja z izdelkom,
* poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na naš email naveden v KONTAKTI . Garancijsko popravilo je potrebno opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vse stroške dostave v garancijskem roku vedno krije kupec, ki uveljavlja garancijo. Pošiljke se obvezno pošiljajo po GLS dostavi, pri čemer pa pošiljke ne smete obremeniti z nikakršno odkupno vrednostjo - za napotke nas prej o tem obvestite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. .
 
NAROČANJE - SKLEPANJE POGODB
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja, kakor jih tudi pošiljamo kupcem v .pdf formatu . Kupci lahko tudi zahtevajo kopijo v .pdf formatu prek našega kontaktnega naslova. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od 1 leta, lahko zaračunamo strošek izdaje. Sprejeta naročila oddana prek spletne košarice hranimo v bazi 1 leto. Spletno potrjeno naročilo, račun in navodila kupec prav tako prejme na svoj email naslov vpisan pri naročilu artikla. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom na sedežu podjetja ali drugem izdajnem mestu šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov.

Z USPEŠNIM ODDANIM NAROČILOM SE KUPEC STRINJA Z ZGORNJIMI POGOJI.
 
 
Pravno obvestilo:
  • Vse vsebine, ki so objavljene na straneh Parsun.si so last spletne strani Parsun.si in njegovih pogodbenih partnerjev.
  • Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati.
  • Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje, predvajanje in ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.
  • Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji uporabe, za katere si pridržujemo pravico do spremembe. Če se s pogoji ne strinjate, uporabo strani odsvetujemo.
  • Na spletni strani lahko pregledujete vsebine naših baz podatkov. Vsebino lahko pregledujete samo za osebno uporabo.
  • Noben element na spletni strani ne sme biti uporabljen v komercialne namene, v kolikor se drugače medsebojno ne dogovorimo.
  • Parsun.si si pridržuje pravico do spremembe kateregakoli dela spletne strani in izbris kateregakoli dela vsebine brez vnaprejšnjega obvestila.
  • Dovoljeno je, da na našo spletno stran naredite povezavo.
  • Parsun.si ne zagotavlja točnosti podatkov na spletni strani in ne odgovarja za vsebino zunanjih spletnih strani, do katerih pridete prek objavljenih povezav. PARSUN & GENOVO POWER since 1968

 

*možnost napak pri vnosu